“Få dit budskab ud i medierne”
Et forløb i PR for dig, der står for pr og markedsføring i en lille virksomhed eller dig, der er soloselvstændig.
Lær, hvordan du laver brugbar PR – fra den klassiske pressemeddelelse og medietræning til influencermarketing, events og at finde og tage kontakt til de rette journalister.
Gå fra best kept secret til top of mind
Kurset er bygget op om fem moduler med hver sit tema. Til hvert modul får du en række opgaver, som du skal løse, inden du går videre til næste modul. Hver uge afholder jeg en live Q&A i den private Facebookgruppe, som alle kursister har adgang til. Derudover får du en hel times personlig rådgivning 1:1 med mig i slutningen af forløbet.
OG: Du har adgang til materialet for altid! Så du kan altid gå tilbage og se det hele tiden, dykke ned i de forskellige modulere og hente undervisningerne frem. Facebookgruppen vil du have adgang til i 16 uger! Det vil sige hele 4 måneder.
MODUL 1: Hvad er klassisk PR – og hvad kan du bruge det til?
MODUL 2: Lær at jonglere med både kommunikation, journalistik og marketing
MODUL 3: Hvor starter du din PR-kampagne
MODUL 4: Presselister, medie-DNA og pitch
MODUL 5: Hvor slutter du din PR-kampagne – hvordan måler du effekten af din PR-indsats
Som et ekstra plus får du en bonus med i købet, hvis du køber kurset inden udgangen af måneden.
BONUS-MODUL: Hvordan influencermarketing er kan hjælpe dig (meget) i din kampagne
PRIS: 4.999 kr. eks. moms
(det er muligt at betale kurset i rater)
Herunder kan du se de kurser og webinarer, som jeg indtil videre tilbyder virksomheder og organisationer i 2023.
Kontakt mig for mere information og priser.
Få et godt netværk i kommunikationsbranchen
Hvad er et godt netværk? Hvad skal du bruge det til? Og hvordan får du det?
Alt handler om at have et godt netværk. Den slags udsagn er mere og mere almindeligt i det danske erhvervsliv. Og det er der god grund til. Mange elementer i arbejdslivet bliver nemlig nemmere, sjovere og mere interessant med et godt netværk.
I dette kursus vil jeg komme ind på følgende:
- Viden er magt – hvad er passion?
- Hvem er du, og hvad interesserer du dig for?
- Hvad er dine mål i din karriere?
- Hvordan du tager initiativ
- Hjælp – og du vil blive hjulpet (shine theory)
- Interesser dig for dine omgivelser
- Ingen skjulte agendaer?
- Må man blive nære venner med sit netværk?
- Tre eksempler på, når netværket virker
- Hvordan bruger du et netværk som arbejdsløs – og på arbejdspladsen?
- Do’s and don’t
- Tak for i dag – her er din tjekliste
Jeg gennemgår alle punkter med eksempler fra den virkelige verden, og det vil være muligt at stille spørgsmål efter hvert punkt, som illustreres med slides. Efterfølgende får deltagerne præsentationen tilsendt, så de altid kan gå tilbage og se på, hvad de har lært.
Varighed: 60 minutter
______________________________________________________________________
PR i 2023
Lær, hvordan du laver brugbar PR i 2023 – fra den klassiske pressemeddelelse og medietræning til influencermarketing, events og netværksarrangementer
I webinaret underviser jeg iværkisættere og store og mellemstore virksomheder i, hvordan de benytter sig af både klassiske og spritnye PR-greb for at få deres historier ud at leve i medierne.
Jeg kommer blandt andet ind på:
- Hvad er klassisk PR?
- Moderne PR er som en jonglør
- Hvor starter du din PR-kampagne?
- PR handler ikke kun om her og nu – det handler om en langsigtet strategi
- Earned, paid og owned media – hvad, hvorfor og hvornår?
- 80 % af beslutningstagerne foretrækker at få data fra artikler i stedet for fra annoncer
- Presselister og GDPR
- Hvor slutter du din PR-kamapgne (hvordan måler du effekten af din PR-indsats)
- Personlig branding – hvordan du selv påvirker dine kunders brand
- Hvorfor influencermarketing er en (stor) del af fremtidens PR strategi
- Det skal du undgå, når du laver PR i 2023
Jeg gennemgår alle punkter med eksempler fra den virkelige verden, og det vil være muligt at stille spørgsmål efter hvert punkt, som illustreres med slides. Efterfølgende får deltagerne præsentationen tilsendt, så de altid kan gå tilbage og se på, hvad de har lært.
Varighed: 90 minutter
____________________________________________________________
Få succes med influencermarketing
Har du et produkt eller en ydelse, som du gerne vil fortælle om til din målgruppe, så er influencermarketing mange gange et optimalt værktøj at arbejde med. Men det kræver en hel del at forstår mekanismerne og funktionerne, for slet ikke at sige branchen, der konstant er i udvikling.
I dette kursus vil jeg introducere dig til en voksende branche og komme ind på følgende:
- Hvad er influencermarketing i 2023
- Hvorfor benytte sig af influencermarketing?
- Hvad er en dygtig influencer?
- Hvordan finder du en dygtig influencer?
- Hvad er en god kampagne?
- Hvordan måler du et samarbejde?
- Betaling og kontrakt
- Do’s & Don’ts
- Hvad er de vigtigste kompetencer i arbejdet med influencermarketing?
- Hvad mangler virksomhederne typisk, når de kommer til et bureau for at få hjælp til at bruge influencers?
- Anbefalinger, hvis man har ambition om at arbejde som influencer
Jeg gennemgår alle punkter med eksempler fra den virkelige verden, og det vil være muligt at stille spørgsmål efter hvert punkt, som illustreres med slides. Efterfølgende får deltagerne præsentationen tilsendt, så de altid kan gå tilbage og se på, hvad de har lært.
Varighed: 60 minutter
Send mig en mail på louise@lulamedia.dk, hvis du kunne tænke dig et af de ovenstående kurser.
Til februar 2023 vil det være muligt at købe sig adgang til kurserne her på siden. Indtil da er undervisningen for grupper eller privatpersoner, der henvender sig. Så finder vi den bedste løsning til dig.