Lær, hvordan du laver brugbar PR i 2024 – fra den klassiske pressemeddelelse og medietræning til influencermarketing, events og netværksarrangementer
I webinaret underviser jeg iværkisættere og store og mellemstore virksomheder i, hvordan de benytter sig af både klassiske og spritnye PR-greb for at få deres historier ud at leve i medierne.
- Hvad er klassisk PR?
- Moderne PR er som en jonglør
- Hvor starter du din PR-kampagne?
- PR handler ikke kun om her og nu – det handler om en langsigtet strategi
- Earned, paid og owned media – hvad, hvorfor og hvornår?
- 80 % af beslutningstagerne foretrækker at få data fra artikler i stedet for fra annoncer
- Presselister og GDPR
- Hvor slutter du din PR-kamapgne (hvordan måler du effekten af din PR-indsats)
- Personlig branding – hvordan du selv påvirker dine kunders brand
- Hvorfor influencermarketing er en (stor) del af fremtidens PR strategi
- Det skal du undgå, når du laver PR i 2023
Jeg gennemgår alle punkter med eksempler fra den virkelige verden, og det vil være muligt at stille spørgsmål efter hvert punkt, som illustreres med slides. Efterfølgende får deltagerne præsentationen tilsendt, så de altid kan gå tilbage og se på, hvad de har lært.
Varighed: 90 minutter